aug
13

Pogácsa

| Szerző: cetlee | 12:07 pm

Tegnap mielőtt nekiálltam a répatortának, apu megkérdezte,h akkor neki is sütök vmit? Hát hogy lehet erre azt mondani, hogy nem:D

Fél kg lisztből akartam, de elsőre vmiért nem akart megfutni az élesztő, ezért csináltam egy újat. Nem tudom,mi volt,de negyed óra után futott fel mindkettő! Nem akartam kidobni a második adagot,így lett még egy pogi (persze erre csak azután jöttem rá, hogy az első pogit már tepsibe raktam)

Na és akkor a recept:

fél kg liszt
20 dkg vaj
2 dl tejföl
2 púpos teáskanál só
1 dl cukros tejben megfuttatott 3 dkg élesztő
1 tojás

kb 2 tepsi lesz belőle, 200-220 °C-n sütjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr933150629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása