júl
17

Blog?

| Szerző: cetlee | 2:31 pm

Az utóbbi időben sokat gondolkodtam,hogy mi legyen a bloggal...Mint láthatjátok nem vagyok túl aktív,sőt..de valahogy sosem volt szívem törölni. Nem azért nem írtam,mert nem történt semmi, csak egyszerűen vagy kedvem nem volt hozzá, vagy időm.

De akkor most jöjjön egy kis pótlás.

Elérkezett életem utolsó nyári szünete, és úgy döntöttem, csak a pihenésről fog szólni. Persze jó lenne megírni azt a fránya gyaknaplót,de majd...talán:D Kb. 1 hónapja tart nekem a szünet, ez alatt legyőztem minden félelmemet és újra kocsiba vágtam magam. Rendesen "t-betűsként" vettem 10 órát,hamar visszajöttek a dolgok,sőt már párszor saját kocsival is robogtunk. Sikerült eljutni arra a szintre, hogy már nem remegek, ha volán mögé kell ülni. Szóval összességében elég pozitív a dolog. Persze véleményem szerint még rengeteget kell gyakorolni,de majd idővel menni fog.
A vezetésen kívül jóformán tényleg semmit nem csinálok, és rettentően élvezem. Néha lenézek a városba, pakolok,szanálok, és újabban sminkes blogokat olvasgatok. A vizsgaidőszakban kijelentettem, hogy megtanulok szépen sminkelni. Mostanra rájöttem, hogy biztosan NEM:dD ez nem az én műfajom. Ugyan van 1-2 smink,amit megcsinálok magamon, de ez a pepecselés nem nekem való. Ennek ellenére azért el tudok merülni pár blogon:)

És hogy mi lesz a nyár után? Ősz. Az utolsó év az egyetemen. Bár a vizsgaidőszakot gyűlöltem mindig is, rádöbbentem, hogy magát az egyetemet nagyon szeretem. Megszoktam a helyet, a légkört, szerintem ez az egyetlen kar, ahova tényleg illek. És pont ezért baromi nehéz lesz, hogy hogyan tovább...tervek természetesen vannak,aztán meglátjuk,mi sül ki belőle:)

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr393074366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása