ápr
14

ünnepek

| Szerző: cetlee | 5:19 pm

Nos,ezt a posztot húsvétkor kellett volna megírnom,akartam is,csak hát...

Minden egyes húsvétkor előjön bennem a kérdés,miért számít nagyobb ünnepnek a karácsony mint a húsvét? Ez kb 10.-ben vetődött fel először,amikor ráeszméltem,hogy míg a téli szünet 2 hét,addig a húsvéti 3 nap(egyetemistaként persze jobban élvezem,mivel karácsonyi szünet nuku,de húsvétkor 1 hetet kapunk!!:D) Aztán ott van a karácsonyi készülődés, advent,ajándékok tömkelege, húsvétkor meg megfőzzük a sonkát,veszünk csokit és le is tudtuk az egészet. na de mért? még mindig nem jöttem rá...szerintem a húsvét bőven van akkora (ha nem nagyobb) ünnep, mint a karácsony. Mert mit is ünneplünk ilyenkor? Azt, hogy Jézus, aki vállalta azt,hogy emberként éljen közöttünk,lejött a földre( karácsony) végigélt mindent,amit mi többiek. Majd húsvétkor meghalt. Értünk. Értem. Bőven meglett volna a lehetősége, még az utolsó pillanatban is, hogy visszalépjen. A hatalma megvan hozzá. De mégsem tette,vállalta a halált,azért hogy nekünk életünk lehessen.

Hát ezt jelenti nekem a húsvét,ha van nagy készülődés, ha nincs...

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr541921195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása