jan
1

Mivel a keresőkifejezések-amikkel sokan idetalálnak sokan- kb. 80%-a a koleszterin csökkentése természetes úton és hasonlók; megosztanék velük egy  forradalmi,Magyarországon nem éppen elterjedt módszert.

Tavaly ősszel megállapítást nyert, hogy a koleszterinem az egekben van és a doktor néni egyből elmagyarázta, hogy tilos tojást enni,zsíros húsokat stb és természetesen felírja a gyógyszert. Na neeem... A koleszterines gyógyszer(nem vagyok sem orvos,sem gyógyszerész, így levezetést senki ne várjon tőlem) tönkreteszi a májat, és a bioboltos néni szerint még a haj is kihullik tőle.Másfelől elmeséltem, hogy 4 éve nem ettem tojást, húst csak csirke-pulykamell,vajat pedig egyáltalán nem. Barátnőm,- aki orvos -kutatott a témában, majd saját magán tesztelte a következő módszert: szénhidrátcsökkentett életmód. 3hónap után szuper vérkép az eredmény.

Az elején,mikor ő elkezdte csinálni, bár minden tiszteletem az övé,de igen csak furán néztem,méricskéltem a dolgot. Gondoltam,hogy én ezt soha nem bírnám: kenyér, krumpli,rizs nélkül???? Aztán június végén elhatároztam, hogy legalább megpróbálom. Sokkal nehezebbre számítottam, az elején még lassan teltek a hetek,de fél év után bátran állíthatom: egy picit sem hiányzik a kenyér, krumpli és társaik. A sütikkel azért nehezebb a helyzet,a cukor sokkal nehezebben szűrhető ki, de már jópár fajta cukormentes sütit is kreáltam. Természetesen nem vagyok hard core, karácsonykor megkóstoltam a sütiket,de pl már közel nem fogyasztottam olyan mennyiséget,mint a megelőző években.

Úgyhogy hajrá mindenkinek,nem is annyira nehéz,mint amennyire tűnik!

 

infó:
elköltöztem! itt találsz meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr282552557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása