aug
8

Térd dolog

| Szerző: cetlee | 5:44 pm

Ez most egy amolyan panaszkodós féle poszt lesz:)

Még a gimiben kiderítették, hogy valami nem stimmel a térdemmel. Fogalmam sincs, hogy mi a neve, lényeg,hogy az egymással szemben lévő csontok asszimetrikusan nőttek (bocsiiii dokik,de én csak egy jogtanonc vagyoook:$) és ezért az egyik fele érintkezik,kopik. Gyógytorna,gyógyúszás,miegymás. Egyébként a tornát nagyon szerettem. 1 tanóra 65percből állt, amit keményen mindenféle erősítéssel töltöttünk, hol medicinlabdával,súlyzóval, hol a bordásfalon. Nagyságrendekkel keményebb volt, mint a 3 tesi egy héten. Igazából sokkal többet ért. Aztán persze vége lett a giminek és ezzel a tornának is,na meg a féléves orvosi kontroll is elmaradt.

Novemberben kezdtem újra edzeni napi szinten, ugyanis 2 éve egy rossz mozdulattól beállt a hátam,aminek masszőr lett a vége, stressszes időszakban akár heti 3x is. Amellett, hogy állati drága "mulatság" volt kegyetlenül fájt mind szimplán (pl akár hasonfekvéskor-aludni sem tudtam) mind pedig masszírozás közben. Ennek akartam véget vetni. Pilatessel kezdtem, hamar ráuntam. Aztán jött mindenféle fitness dvd, végül januártól kezdve kezdtem el csinálni Leslie Sansome 1 mile walk-ját. Kezdetben csak 20p-t végül már az 59 percig jutottam,és nagyon büszke voltam magamra. Nos, a 4 mileban van belső comb erősítés, kitörés, guggolás- volt ám izomláz:D csakhogy totál elfelejtettem,h nekem ezt nem kellene, és meg is lett az eredmény: kiadós,múlni nem akaró térdfájás. Akkor átálltam másik edzésekre. A térdfájás (gyógyszerekkel) 2 hónap után múlt el.

Nyaralás után úgy döntöttem, hogy mivel ott egyáltalán nem fájt,pedig naponta többszáz lépcsőt tettem meg, ideje kipróbálni a felfedezett hiperszuper dvd-ket. Brutálisan jó pl ez a bar method. de sajnos az eredmény ugyan az: térdfájás :(((

Nem vagyok sem orvos, sem fitnessguru stb, úgy tudom, hogy a lábamat ezekkel lehetne hatékonyan formálni, viszont úgy tűnik elfelejthetem őket. Lécci lécci adjon vki tanácsot, mit tegyek!

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr393134538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása