dec
30

ötlet

| Szerző: cetlee | 5:20 pm

Ma nem megy a tanulás,képtelen vagyok koncentrálni...Így nekiálltam takarítani és közben rájöttem, hogy míg a mályvaszoba gyakorlatilag 2 éve üres, addig az én szobám túlzás nélkül állíthatom,h dugig van. Hogy mivel? Gyakorlatilag mindennel; egyetemi jegyzetek tömkelege, porfogók,kreatívkodós cuccok,nemazénágyneműkészleteim,nemazénruhám stb. Volt egy időszak,amikor azt mondogattam,hogy legyen az a szoba fitness szoba-hát nem lett. Így 2 év után felteszem,aki akart már bepakolt volna,szóval itt a lehetőség a folyamatos költözésre!! Juppii Már meg is szabadultam jópár mappától:) Alig várom, hogy végre legyen egy kis hely nálam. (mellesleg a költözés tényét senkinek sem említem,kíváncsi vagyok mikor fog feltűnni:P)

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr502548689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása