ápr
1

Mert hogy fogadalmammal ellentétben nem vagyok túl aktív,bocsi...
Most van egy kis időm,ugyanis beállt a nyakam/ hátam/vállam és kb ez a pötyögős,enyhén lefelé-jobbranézős póz az egyetlen ami elviselhető,ideális poszt íráshoz.
Egyébként fogalmam sincs mitől maradtam így...kengetés,masszírozás semmit se ér,reménykedünk a csodában:)

Hétvégén Pesten jártam farmert venni próbálni..Kb 30 gatyót sikerült,egyik se volt jó. Azért remélem  még mielőtt lefoszlik rólam a meglévő találok legalább egyet. Viszont jó hír, hogy az Oviesse-ben találtam egy nagyon menő pólót, természetesen xs,s méretben és fent tudtam venni egyet,juppi. AMúgy Oviesse Pesten nem található, nem is ismerik arra felé:D

Mellesleg szünet van és ezerrel tanulok punnyadok,élvezem(ném) az édes semmit tevést. A húsvéti ajándékaim még picit hiányosak,amit ma akartam pótolni, de talán már holnap városlátogatás képes állapotban leszek (tudom utolsó pillanat-mint mindig)

Ja és végül, üdvözöllek Kedves Tavasz,jó hogy megjöttél!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr621886802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása