jan
29

Beteg

| Szerző: cetlee | 10:29 pm

beteg vagyok:(( máshogy is el tudtam volna tölteni a szünetemet azt hiszem...:S már múlt csütörtökön kezdtem köhögni,de akkor csak a vizsgára koncentráltam,gondoltam a stressztől jött ki,hiszen sehol se voltam. Aztán jött Vajta,emberek között voltam és pufff...totál ko. Most már persze jobban vagyok. A hét közeépn jöttem rá,hogy kell inhalálni. Azzal a régi forró kamillás víz,vastag takaró módszerrel. Az elején kibírtam valahogy azt a kis időt a gőz felett,aztán rájöttem,hogy milyen szuper is ez a napi kb 2*20 perc. Mennyire jól lehet már ilyenkor imádkozni. Általában csend van,nem is kell másra koncentrálnom,csak Isten van és én:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr231713692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása