aug
11

Szakmai gyakorlat

| Szerző: cetlee | 1:13 pm

Nem emlékszem, hogy írtam e már róla,ha nem akkor most megteszem. Ahhoz,hogy diplomát kapjunk egy 6 hetes szakmai gyakorlaton kell részt venni. Igazából semmi egyéb kitétel nincs, mint, hogy a napló a 9. szemeszterben adható csak le ( illetve a csúszósok ennek megfelelően igazítják). Mindenki maga választhat helyet. Illetve keres,aztán ha ismerős jófej akkor van. Enélkül nehéz. Az sem kitétel, hogy egy helyen, vagy egyhuzamban kell végezni,csak legyen:D

Nos, én közjegyzőnél voltam. Igen, ismerősnél és egyszerre a 6 hetet tavaly nyáron. Nem akartam idénre hagyni. Gondoltam az utolsó nyaram ne ezzel teljen.

A gyak alatt gyakorlatilag SEMMIT sem csináltam. Gondolhatnátok, hogy ez milyen jó, de nem sőőt, szerintem rosszabb, mint a rohangálás. Képzeljétek csak el, hogy 6 hétig csak ültök egy helyben,csendben néztek ki a fejetekből. Elég világmegváltó terveim voltak, hogy na most akkor ezt meg azt már egyedül is megcsinálom a végére. Lényegében csak hagyatéki tárgyalásokon vettem részt, és ha lehet még alaposabb megtanultam a Ptk. ide vonatkozó szabályait. A végén már kívülről tudtam az összes fajta végzés szövegét:D Persze nagyon kedvesek voltak velem, volt h ebéd után már vissza sem kellett mennem.

Mindenkinek naplót kell írni a gyakról,napi bontásban, a végén pedig a gyakvezető értékel. El is kezdtem tavaly írni, 10 napot kínkeservesen kiszenvedtem magamból,de többre nem voltam képes. Na, aztán idén kénytelen voltam újra elővenni, hiszen nemsokára le kell adni. Gondoltam adok magamnak 2 hetet, az alatt csak sikerül.

Fogalmam sincs mi történt, de hihetetlenül hamar meglettem vele, csak úgy ontottam magamból az oldalakat:) 3 nap foglalkoztam vele napi átlag 1-1,5 órát. Így most megy az örömködés, legalább ezt is letudtam.

Lehet gondolkodni a szakdogán:P

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr233145902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása