aug
5

Nyaralás

Címkék: család általános | Szerző: cetlee | 6:25 pm

Megjött a jó idő,így már van kedvem a nyaralásról írni.:)

Minden úgy kezdődött, hogy elmúlt 5 évben nem voltam nyaralni sehol. Ez persze nagyobb részt az én hibám volt, ugyanis a szüleim mindig hívtak,de mindig nemet mondtam. Reménykedtem, hogy talán barátokkal,de ugye azt nehezebb megszervezni (na meg ki kell rá termelni a pénzt:P) Nos, idén eljutottam odáig, hogy bármi áron,de menjünk nyaralni. Ezt június végén hoztam a szüleim tudomására, akik őrülten keresni kezdtek VALAMIT. Viszont az utazási irodákban bután néztek rájuk vissza, hogy 2 héttel a nyaralás előtt keresgélnek. Aztán találtak, Horvátország. Persze én Balatonra akartam menni( nem,nem tudom megindokolni miért). Azt azért tudni kell, hogy magányos típus vagyok, nekem KELL  saját hely,saját szoba, ahova elvonulhatok.

Nos, és akkor maga az élménybeszámoló:
Primosten-az ékszerdoboz, 10 órás út...najó ebből bő 3 dugó volt a semmi miatt. Maga a szállás egy lapukkant, 70-es évben bútorozott,azóta abszolút fel nem újított apartman :((:S Egyetlen,ám de annál nagyobb előnye a kilátás:

A tengerhez egy szép kis gyalogtúrával egybe kötött fenék formáló edzéssel lehetett eljutni (egyébként ennek én kifejezetten örültem, hiszen ezzel majdnem letudható volt a napi edzés is). Mi a kialakított strandot választottuk, de számtalan kis eldugott részen lehet csobbanni.

Nem volt kifejezetten strandidő...így többször is kirándultunk, várost néztünk. Egyik nap lementünk Splitbe. Bevallom,ha ott el kellett volna töltenem még 2 órát, hát behalok... Rengeteg volt az ember:S Egyik nap pedig elkirándultunk a Krk-hoz. A víz állati hideg volt egyébként, így nagy nehezen párszor rávettem magam a csobbanásra, gyors úszás, azonnal öltözés át száraz ruhába.

Röviden ennyi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr453128569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása