aug
4

Tudom,tudom...most a nyaralásról illene írni,de ahhoz valahogy nincs kedvem. Ellenben megont jövök egy recepttel,a változatosság kedvéért:) Ebben az esős időben az embernek böngészni van kedve és én általában valami gasztro blogon kötök ki( vagy kajás magazinnál). Sokan ettől állati éhesek lesznek,és enniük kell, nos,nálam ez szerencsére csak ritkán fordul elő. Még júniusban megígértem a húgomnak, hogy mindenképpen sütök goffrit,már régen volt. Aztán valahogy elmaradt. Tegnap viszont eszembe jutott és mivel ma volt a rutin vizsgája, gondoltam meglepem. De persze nem akartam sima lisztből meg cukorral csinálni, hogy falhassak én is. Ezért némiképp átalakítottam a receptet,amit le is írok,h megmaradjon legközelebbre (báár megint nem nagyon méricskéltem). Na szóval a recept:

3 tojás
kb 3/4 tasak sütőpor
1 vanilliás cukor
10 dkg vaj
kb 15 dkg cukornak megfelelő édesítő (3 kupak a süssinából-édesszájúaknak határozottan kevés lesz)
4 dl tej
kb 15-20 dkg zabpehelyliszt
a lényeg, hogy nagyooon sűrű masszát kapjunk, még vagy 3x tettem hozzá kb 1-1 kanál lisztet.
Észrevétel: soookkal lassabban sül,mintha sima liszttel készíteném, viszont annál hamarabb fogy:P Ha megsült kinézetre olyan,mint sima liszttel,viszont érződik a zab rajta,ami szerintem édeskéssé teszi.

Fogyasztani lehet nutellával, lekvárral, vagy csak úgy magában, ínyenceknek forró csokival:)


A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr663125778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása