ápr
19

hosszú poszt

| Szerző: cetlee | 7:43 pm

már megint nagyon hosszú ideje nem írtam...sorry,pedig akartam:)

Ahogy néztem, a szülinapom előtt írtam utoljára,így akkor onnantól pótlom a dolgokat
Szóval a szülinap: nagyon jól sikerült,bár egyáltalán nem vártam. 18 az álomév számomra,akkor már nagykorú az ember lánya,de még nem zúdul annyi felelősség a nyakába,19 még belefér,na de a 20??a XX???azt már nem, az VÉN:D
természetes 15.-én volt a családi buli, az elmaradhatatlan sajttal töltött pulykával:P
Másnapra Lilivel megbeszéltünk egy vásárlós délutánt,Sári a tesómmal bandázik addig,Nóri jön velünk.Nagyon készültem rá. Csörög a telóm,megyek át tesómhoz és amikor benyitok mindenki egyszerre:MEGLEPETÉS:D hehe nagyon jó volt,ott voltak az egyetemről a lányok és a gyülisek.Volt marcipános kirshtorta, sültkrumpli,kóla,gyümisaláta stb.Szerintem nagyon jól sikerült,hét közben még többen felköszöntettek(persze ajándékot is kaptam-khmm a fészbúk szerint 10 éves vagyok:D)úgy 2 naponta:P:P

Aztán virágvasárnap felmentünk Pestre,előbb a camponában vásárolgattunk,bent jártunk a tropicariumban(újra-kb 10éve voltunk),majd a szállásprobléma megoldása után(a 4főre visszaigazolt szállás a gondnoknéni szerint 3 főt jelent:D)megrohamoztunk egy puma boltot.Még itthon kinéztem egy csodaszép cipőt(úgy 1 éve keresek) és láss csodás volt a méretembe:)) Utána pedig jött számomra a fő program: a pesti golgota.A VasárnapEstéket mindig nézem itthon,de élőben...teljesen más volt. Annyira fel voltam dobódva,hogy még 1kor is lestem az órát:D


A hétfői napot a családtól külön töltöttem,Danival lógtunk aztán este megint mentem Golgiba Szolgálatok Iskolájára,ami szintén nagyon jó volt


Sajnoskedden már jöttünk vissza,de előtte még eltöltöttünk pár órát az IKEÁban:P


A hústvét-húsvéti szünet nagyon hamar eltelt, és főleg tanulással. Most egy ilyen időszak jön


Holnap lesz vizsgára jelentkezés,remélem sikerült ésszerűen beosztanom őket.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr651074758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása