már
8

tavasz?

| Szerző: cetlee | 6:41 pm


Bosszant ez az időjárás dolog ..múlt vasárnap gyönyörű idő volt,ami folytatódott hétfő délelőtt,aztán meg kész; 3 napig trutyis idő volt.Csütörtökön csak 3* áztam el totál és valószínűleg akkor fáztam jól meg.De pénteken újra 15 fok volt-legalább ki tudtunk menni a gyerkőcökkel:)) a buborékfújást egyre jobban élvezem:D:P Liza még szerintem nem érti,hogy mi is ez de tetszett neki az biztos
Holnap megint zh-t írok,ezúttal polgári jogból,na meg itt van az elmaradhatatlan bünti felelés is, és ne felejtsük ki az angol szaknyelvet se(szódoga-a mumusom:D) A hétvégén megint feljuthattam volna Pestre,ha mindez nincs...
A héten be kell szereznem a tankönyveket is,szörnyű pénzfaló az egyetem...~20.000 ft megint el fog menni rá,de ez elvileg hosszabbtávú beruházás. No meg, örülünk ha egyáltalán van könyv.Pl nemzetközi jog szigorlatra 3 kellene,ebből 1 jelent meg a maradék 2 talán decemberben jön ki,pénzügyjogról nem is beszélve...
Polgiból anyukám '79-es kiadású Eörsi könyvéből tanulok(már nem megvásárolható természetesen) és megtaláltam benne,amint az egyik oldalra a szövegbe körberajzolta a kezét(sose gondoltam volna róla),de látszik nem csak nekem van elegem néha belőle:Dmost én is belevésem majd,mert lehet mire az én gyerekem odakerül még mindig nem írnak újabb tankönyvet és neki is élmény lesz majd ez
(megjegyzem furcsa ilyen régi könyvből tanulni,sok-sok komcsi szöveg,írógéppel írt és a kiemelést,v dőltbetűt nem is ismerték,csak az aláhúzást.No meg akkor még nem voltak szövegkiemelők, így anyukám mindenféle színes tollal, ceruzával dekorálta.Ehhez még hozzájön az én narancssárga szövegkiemelőm és kész a káosz:D)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr32989713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása