aug
11

Gyors recept a semmiből

| Szerző: cetlee | 1:19 pm

Olyan napra ébredtem, hogy bizony nincs kaja a hűtőben, és aki ismer tudja, hogy műkaját nem eszem, boltba pedig utálok járni.

Nagy lázasan keresgélni kezdtem,mit tudnék kihozni 2 db cukkiniből, ami kicsit más íz,mint amit megszoktam. Viszonylag könnyen találtam is egy cukkini ragut,amihez csak tejszín kellett. Ami kivételesen nincs itthon. Na bumm...

Rájöttem arra is, hogy igazán ennék vmi húst. Találtam is a hűtőben, amik befűszerezve várják, hogy a szüleim megsüssék, majd a nyaralásra magukkal vigyék. Ebből csórtam el 1 szeletet.

Kivettem a 2 cukkinit, amiről kiderült, hogy az egyik uborka:D Jó,maradt 1 cukkini és még mostam hozzá paradicsomot. Egy egész érdekes kaját sikerült kihoznom belőle, megosztom mit tettem vele.

Tehát a hozzávalók:

1( vagy több) cukkini

csirkemell (vagy bármilyen hús)

2 paradicsom

vegeta

fokhagyma

bazsalikom

A húst csíkokra vágtam, összekevertem a felvágott zöldséggel és egy wokban kb 10 perc alatt megsütöttem.

Szerintem nagyon finom lett,csak dupla adag kellett volna:D

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlee.blog.hu/api/trackback/id/tr543145917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása